De taart - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Annet Tineke - WaarBenJij.nu De taart - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Annet Tineke - WaarBenJij.nu

De taart

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

04 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Akaroa

We hebben het deze vakantie vaak over taarten gehad, niet dat we daar zoveel zin in hadden maar meer in symbolische zin. Deze reis als een taart zeg maar. Wat heb je zoal nodig voor een goede taart: om te beginnen natuurlijk de bodem en die is gemaakt door de mensen hier. Joop en Ge zorgen voor alle ingredienten die je maar nodig hebt; eten, bier, kampeerspullen, noem het maar op. Maar ook Karin en Tineke zorgen voor een goede bodem; we wonen in hun huis, rijden in hun auto eten hun spullen op. Kortom zonder deze bodem was deze taart niet zo lekker geworden. Die bodem is dus dik in orde, dan moet er nog wat op een taart en daar heb je creatieve ideeen voor nodig, je kunt er van alles op doen, een beetje wandelen, een beetje veel wandelen, een bergtocht, een beetje kayakken, een beetje kamperen. En natuurlijk wordt die taart niet lekker als hij niet gemaakt wordt in goed gezelschap. En dat was er: Bosma, Vd Heide en Karin, voor deze reis kon het niet beter. En dan als je denkt dat de taart wel klaar is blijken er iedere keer weer nieuwe kersen te zijn die er ook nog op moeten, weer een geweldige peddel, weer een prachtige plek. Ik heb gerelmatig geroepen; stop mijn taart is vol en dan zei vd Heide; aah joh hier is een volgende taart daar past nog wel wat op.
Kortom lieve lieve mensen dankzij jullie heb ik een prachtige en heerlijke taart gekregen.

Bedankt.

• 04 Februari 2013 - 05:37

Gé.:

Geen dank Annet en Tineke, wij hebben van jullie genoten, jullie hebben genoten van alles wat Nieuw Zeeland te bieden heeft, a happy time for everybody.
    Een heel goeie vlucht terug naar een winters Nederland, en als ik jullie zo beluister zeker tot ziens. Xxxxxxxxx

• 04 Februari 2013 - 08:43

Adri Dijk:

Goede reis naar huis!!! A3&H

• 04 Februari 2013 - 09:28

Cobi:

nou zeker een taart om lang van na te genieten. En die je nog vaak zult proeven. Goeie reis terug ladys

• 04 Februari 2013 - 11:35

Janette:

Ook voor ons hier in nederland een heerlijke taart.
    Bedankt voor jullie leuke verslagen.
    Goeie reis terug.

• 04 Februari 2013 - 22:12

Marian:

Zeker door jullie een taart om ook 's van te gaan smullen! Geweldig! Een veilige thuisreis!

• 05 Februari 2013 - 10:10

Heidemij:

Ben blij dat de taart in goede aarde is gevallen want taarten moet je delen en mensen zien te genieten van een taart is toch ook feest.....