Laatste grapjes - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Annet Tineke - WaarBenJij.nu Laatste grapjes - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Annet Tineke - WaarBenJij.nu

Laatste grapjes

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

01 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Akaroa

We zijn nu wel echt aan onze laatste dagen toe maar doen nog wel wat grappige dingen. Gisteren naar Tumbledown geweest, een baai hier in de buurt, lekker over de rotsen geklauterd en nog weer heel veel Paua schelpen gevonden, sommige kostte wat moeite om te pakken te krijgen zoals op een van de foto's is te zien. We zijn naar het uiteinde van de baai geklauterd en onderweg heb je mooie doorkijkjes en op de punt staat een rots waar wij een gezicht inzien. Daarna snel terug want met hoog water wordt je ingesloten, moesten nog enkele boze zeehonden trotseren maar doordat wij hoger op de rotsen stonden leken wij groter en verdwenen ze wel. Daarna nog ff lekker gezwommen.
Vandaag naar het museum in Okains Bay geweest, was leuk! En daarna strand, lekker lui dagje dus.

• 01 Februari 2013 - 10:23

Irene:

nog een lui dagje ingepland????
    goh, zou je dat nou wel doen?? ben benieuwd hoe lang jullie dat volhouden op het strand :)
    nogmaals veel plezier nog.
    xx

• 02 Februari 2013 - 20:52

Janneke:

geniet nog even, dan mag je weer meedoen in de kou!
    Wat een pracht verhalen, foto's, belevenissen, avonturen, indrukken en nog mooier om te lezen hoe goed jullie het met je vrienden hebben.
    Hier hebben we vooral gewoon doorgewerkt. Soms de ruimte gehad om een goed boek te lezen, maar deze nog maar even dicht gedaan.
    Ik zie je graag weer.

• 03 Februari 2013 - 01:37

Janneke:

wil en kan jij skypen?
    jouw tijd vanavond 9 uur of maandagochtend?
    Je loopt 12 uur voor
    ik zal morgenvroeg even kijken
    wil je even iets vertellen

• 03 Februari 2013 - 06:11

Annet En Tineke:

Janneke als je je skypenaam geeft kijk ik vanavond om negen uur (NZ Tijd) even